Domare/Utläggsredovisning

Saltsjöbadens IF vision är att vara självförsörjande med föreningsdomare till 5- och 7-spelare matcher där vi ger våra egna ungdomar möjlighet att utvecklas som domare. Här under hittar ni rutiner för domare i de serier och cuper Saltsjöbadens IF deltar i.

Dokument

Domarschema 5 mot 5 2022
Domarschema 7 mot 7 2022

Föreningens domarlista
Policy för föreningsdomare

Domarkvitto/Reseräkning (för matcher tilldelade av Saltsjöbadens IF)
Personalkort
Anmälan om grov förseelse

Stockholmshäftet 2022
Regelbok 2022

DOMARANSVARIG
Se kontaktsidan under Förening->Kontakt

Hantering domarkvitton/Utläggsredovisning

Utläggsredovisning för domaravgifter eller utlägg gjorda i samband med ditt ledarskap i Saltsjöbadens IF.

DETTA GÄLLER 2024

För att redovisa domarutlägg använd denna fil
Fyll i domarens personnummer och namn i filen

För att redovisa övriga utlägg använd denna fil

Domarutlägg för VT 2024 skall redovisas senast  den 19 juni 2024
Domarutlägg för HT 2024 skall redovisas senast den 19 december 2024

Kvittot skall vara läsbart med fullständiga uppgifter inkl. fullständigt personnummer, namn och en korrekt läsbar adress. Du som ledare ansvarar för detta. Titta extra noga när du tar emot kvittot och betalar.

Det finns två sätt att få ersättning för sina utlägg:

Alt 1. Ladda hem den fil som är korrekt ovan  fyll i dina uppgifter eller dina utlägg, skapa en PDF och skicka tillsammans med PDF:ade domarkvitton eller kvitton till pdffaktura@kansliet.net Om du inte skickar med domarkvitton kommer ditt utlägg inte att betalas ut. OBS, du måste göra en enda PDF-fil av allt material och skicka in.
Skicka sedan in dina original till kansliet. Kom ihåg att skriva att dina kvitton är för arkivering och att du har skickat in ditt utlägg.

Alt 2. Ladda hem filen fyll i dina uppgifter samt dina utlägg, bifoga sedan kvitton och lämna till kansliet som gör PDF-filer och skickar in för attestering av sektionskassör och sedan utbetalning till ditt konto.

Som referens ange sektionstillhörighet, Ex, Innebandy

Vi rekommenderar denna tjänst för att slå ihop flera OLIKA pdf-filer som du har lokalt på din dator. SMALLPDF

Har du frågor, kontakta kansliet kansli@saltsjobadensif.se

Postadress för kopior:
Saltsjöbadens IF