Vill ni börja Simskola -Simträna

• 7 aug 2018

Är du/barnet som önskar börja simträna medlemmar i Saltsjöbadens if så finns ett konto till dig, logga in på medlemens konto boka in er i grupp som heter "Kö till nästa säsong"

Om du inte är medlem, skapa ett konto till den som vill börja simträna/simskola på saltsjöbadensif.se   . När konto är skapat loggar ni in på kontot och bokar in den som ska börja simskola / simträna i en aktivitet under simning som heter "Kö till nästa säsong".

Mellan den 13 augusti - 17 august så kommer ni få ett mail med en bokad till för uppsim för den som simträningen gäller.  Uppsim går till på följande sätt: Jag tittar på vad barnet kan i de olika momenten och därefter kommer vi erbjuda er plats i en grupp där vi har plats för den nivån barnet ska vara i.

Har ni frågot är ni varmt välkomna att kontakta Annette tfn 0708-281020 Svarar jag inte så ringer jag tillbaks till er.