Så fungerar ett familjekonto

Så funkar familjemedlemskapet inför 2024

Saltsjöbadens IF:s årsmöte 2023 beslutade att medlemsavgiften för 2024 skall vara:

Kalenderår
Enskild medlem: 400 kr, Familjemedlemskap 900 kr (Gäller från medlem nummer tre)

Vem är medlem?

För att kunna vara familjemedlem måste man som medlem skapa ett familjekonto där familjens medlemmar finns kopplade. Innan den 8 januari 2024 måste ditt familjekonto vara skapat, något som du enkelt gör genom att logga in på det konto som du vill ska vara huvudkontot/masterkontot.

Där kan du sedan lägga till befintliga medlemmar genom att ange deras personnummer och lösenord till medlemskontot. Du kan också under året 2024 lägga till nya medlemmar till ditt familjekonto. (Exempel, ett yngre barn som startar upp med sim- fotbollsskola).

Om du inte skapar ett familjekonto under angiven tid kommer vi inte att administrera detta löpande under 2024. Vi krediterar inte betalda familjefakturor under året.
Det öppnas ett nytt tillfälle att skapa sitt familjekonto inför 2025 under perioden 23 november kl 09.30 - 31 december 2024.

Här nedan hittar du en manual hur det går till att skapa ett familjekonto.

MANUAL FAMILJEKONTO

Vad är en familj?:
Vi utgår alltid från mantalsskriven adress som är definitionen för familj inom svensk idrott.

Splittra familjekonto

Logga in på ert Masterkonto, klicka på Inställningar/Familjekonto och sedan Radera familjekonto.