FAQ

1. Jag har glömt lösenordet till ett enskilt/ledarkonto. Hur gör jag för att få ett nytt lösenord

SVAR: För att återställa lösenord

Gå till vår hemsida, klicka på Logga in och sedan "Glömt lösenordet", använd den aktives personnummer och följ anvisningarna för att få ett återställningsmail till på kontot angiven mailadress.

Är ni fler medlemmar, var noggrann med att var utloggad från alla konton då ni återställer lösenordet.

3. Jag får inte kallelser och mail längre, varför?

SVAR: Vi har problem med framförallt hotmail.com-adresser. Våra utskick/kallelser kan hamna i skräpposten. För att vårt ”rykte” ska bli bättre hos Microsoft måste ni medlemmar hjälpa oss genom att markera våra utskick som ”Ej Skräppost”. Tack för er hjälp.

4. Hur gör jag för att lägga till flera vårdnadshavare på ett medlemskonto?

SVAR: Logga in på medlemmens konto och klicka på inställningar, sedan "Lägg till målsman" och fyll i namn, mail och telefonnummer för att få kallelser samt annan nyttig info från både förening, sektion och lag.