Nytt medlemssystem

I år har vi bytt medlemssystem till KanslietOnline.

Får du inte kallelser i det nya systemet har det blivit ett fel i överföringen, och troligtvis ligger fel mail inlagd på den aktives konto.

Systemet kräver framöver att du har aktiverat kontot och är inloggad för att anmäla ditt barn till T ex Training Camp, innebandy skola, simskolor, faäktning och mycket mer. Varje barn har en unik inloggning som består av personnummer samt ett lösenord. Är du inte medlem kan du skapa ett konto genom att klicka på Skapa konto högst upp till höger på sidan.

Följ nedanstående steg så snart som möjligt för att säkra att ditt/dina konton är aktiverade så att du kan gå in och anmäla ditt/dina barn innan platser tar slut.
Följ dessa steg:

1. Personnummer stämmer, lösenordet fungerar --> Gå vidare till inställningar i din profil och se till att alla uppgifter stämmer.
  2. Personnummer stämmer, lösenordet fungerar INTE --> Tryck på glömt lösenord --> Du mottar en återställningsmail och kan nu logga in --> Gå vidare till inställningar i din profil och se till att alla uppgifter stämmer.
  3. Personnummer stämmer, lösenordet fungerar INTE --> Tryck på glömt lösenord --> Du mottar INTE ett återställningsmail --> Kontakta SIF Kansli med aktuell mailadress så skickar vi ett nytt återställningsmail, logga in --> Gå vidare till inställningar i din profil och se till att alla uppgifter stämmer.
  4. Ännu mer info se under Föreningsinformation/KanslietOnline